Jedną z najbardziej wrażliwych kwestii jest zaufanie rynku do marki, szczególnie w sytuacji, gdy sieć połączeń zarówno pomiędzy ludźmi jak i urządzeniami stale rośnie.
Wyniki tegorocznej, czwartej edycji badania stanu bezpieczeństwa informacji w Polsce, wskazują, że biznes stoi przez dużym wyzwaniem związanym ze stabilnym zaufaniem w sieci, nowymi regulacjami, bezpieczeństwem automatyki i poczuciem bezpieczeństwa pracowników i klientów.
Na świecie kolejny rok upłynie pod znakiem bezpieczeństwa Internetu Rzeczy, ataków hakerskich na linie produkcyjne i systemy kontroli samochodów oraz pytań o niezawodność rozwiązań chmurowych.
Analizując trendy, wyzwania oraz kierunki, w jakich transformuje się biznes w cyfrowej rzeczywistości, prezentujemy cztery kroki, które pozwolą polskich firmom kompleksowo przygotować się do nadchodzących zmian.
Partner, Cybersecurity & Privacy CEE Leader, PwC Central and Eastern Europe
Tel.: +48 502 184 157