I. Definicje:
- Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie mają następujące znaczenie:
- Organizator – PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000741448, NIP 113-239-99-79, REGON 015239399;
- Firma/firmy PwC - podmiot lub spółka należąca do światowej sieci firm PricewaterhouseCoopers, wymieniona pod linkiem https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html;
- Program – Program Alumni PwC dedykowany byłym pracownikom i określonym w niniejszym regulaminie współpracownikom firm PwC, polegający m.in. na przesyłaniu Alumnom Newslettera oraz umożliwianiu Alumnom utrzymywania kontaktów z firmami PwC i między sobą;
- Newsletter – dostępna w ramach Programu usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz.123) polegająca na przesyłaniu przez Organizatora Alumnom PwC na podany przez Alumna PwC adres poczty elektronicznej (e-mail) wiadomości zawierającej informację m.in. o Programie, wydarzeniach organizowanych przez firmy PwC, ofertach i usługach, konkursach oraz najnowszych publikacjach firm PwC (informacje o ww. ofertach, usługach, konkursach oraz publikacjach Alumni PwC mogą subskrybować również jako oddzielne newslettery; korzystanie z nich jest przedmiotem odrębnych regulaminów);
- Alumn PwC – osoba uczestnicząca w Programie, spełniająca kryteria wskazane w Regulaminie;
- Regulamin – niniejszy regulamin.
II. Postanowienia ogólne
Regulamin określa zasady funkcjonowania Programu, cele Programu oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Programu.
III. Cele Programu i jego realizacja
- Celem Programu jest stworzenie warunków umożliwiających Alumnom PwC utrzymywanie kontaktów biznesowych i koleżeńskich ze sobą oraz firmami PwC, a przez to rozwój zawodowy i osobisty .
- W ramach Programu Organizator:
- świadczy Alumnom PwC usługę Newsletteru na zasadach opisanych w Regulaminie;
- umożliwia Alumnom PwC uczestnictwo w grupie Alumni PwC in Poland w serwisie LinkedIn;
- umożliwia Alumnom PwC nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z innymi Alumnami PwC niezależnie od ich aktualnego miejsca pracy;
- umożliwia Alumnom PwC otrzymywanie zniżek na udział w szkoleniach organizowanych przez Akademię PwC na zasadach określonych w odrębnych regulaminach;
- umożliwia Alumnom PwC korzystanie z ofert specjalnych "Alumni dla Alumnów" na zasadach określonych w odrębnych regulaminach;
- umożliwia ponowne nawiązanie współpracy w ramach firm PwC w ramach programu Bumerang na zasadach określonych w odrębnych regulaminach;
- umożliwia polecenie do pracy w PwC osobę trzecią na zasadach określonych w odrębnych regulaminach
- Możliwość wzięcia udziału w wydarzeniach i konkursach oraz korzystania z ofert i usług, o których Alumn PwC jest informowany za pomocą Newslettera może wiązać się z koniecznością spełnienia dodatkowych warunków wynikających z regulaminów ww. wydarzeń, konkursów, ofert i usług.
- Do grupy Alumni PwC in Poland funkcjonującej w serwisie LinkedIn mogą przystąpić Alumni PwC oraz osoby, które były zatrudnione w PwC lub są obecnie zatrudnione bez względu na staż oraz rodzaj umowy.
- Grupa ma charakter zamknięty i każda osoba nie będąca Alumnem PwC, musi zostać zaakceptowana przez administratora grupy w serwisie LinkedIn.
- Alumn PwC przyjmuje do wiadomości, że korzystając z Programu i wszelkich kanałów komunikacji w ramach Programu rozpowszechniane przez niego w jakiejkolwiek formie treści i informacje nie mogą:
- być sprzeczne z prawem lub Regulaminem,
- być sprzeczne z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami (w szczególności obraźliwe, wulgarne),
- naruszać praw innych podmiotów i osób (w szczególności szerzyć nienawiść rasową, obrażać cudze uczucia religijne, godzić w cudzą godność, naruszać cudzą prywatność lub inne dobra osobiste),
- być bezprawne.
IV. Członkostwo w Programie
- Alumnem PwC mogą być wyłącznie osoby spełniające co najmniej jedno z następujących kryteriów:
- były zatrudnione przez jedną ze spółek w ramach sieci firm PwC w Polsce na umowę o pracę na czas nieokreślony lub na okres powyżej 12 miesięcy, pod warunkiem, że umowa o pracę została rozwiązana lub wygasła nie później niż przed upływem 3 lat od dnia wysłania przez Alumna PwC formularza zgłoszeniowego do Programu;
- współpracowały z jedną ze spółek w ramach sieci firm PwC w Polsce na podstawie zawartej z danym Alumnem PwC umowy cywilnoprawnej nieprzerwanie przez okres dłuższy niż 12 miesięcy, pod warunkiem, że ww. umowa cywilnoprawna została rozwiązana lub wygasła nie później niż przed upływem 3 lat od dnia wysłania przez Alumna PwC formularza zgłoszeniowego do Programu;
- ich stosunek pracy nie został rozwiązany na podstawie art. 52 lub 53 Kodeksu pracy lub też nie istniały podstawy do takiego rozwiązania;
- umowa cywilnoprawna, o której mowa w pkt 2 powyżej nie została rozwiązana z przyczyn leżących po stronie Alumna PwC;
- nie istnieją żadne inne przeszkody, które powodowałyby, że uczestnictwo w Programie przez Alumna PwC mogłoby narazić Organizatora lub firmy PwC na naruszenie ich renomy, tajemnic zawodowych lub dobrego imienia Organizatora, firm PwC lub jakichkolwiek innych osób i podmiotów.
- Organizator jest uprawniony do wykluczenia z Programu Alumna PwC z ważnych powodów. Za ważne powody rozumie się w szczególności następujące przypadki:
- dalsze uczestnictwo Alumna PwC w Programie mogłoby narazić Organizatora lub firmy PwC na naruszenie ich renomy, tajemnic zawodowych lub dobrego imienia Organizatora, firm PwC lub jakichkolwiek innych osób i podmiotów,
- Organizator powziął informację uzasadniającą przypuszczenie, że Alumn PwC rozpowszechnia informacje narażające lub naruszające renomę, tajemnice zawodowe lub dobre imię Organizatora, firm PwC lub jakichkolwiek innych osób i podmiotów,
- Alumn PwC dostarcza za pomocą narzędzi i kanałów komunikacji udostępnionych mu w ramach Programu treści o charakterze bezprawnym lub sprzecznych z Regulaminem. W razie zaistnienia podstaw do wykluczenia z Programu PwC przekazuje Alumnowi PwC informacje o wykluczeniu z Programu e-mailowo na adres poczty elektronicznej podany przez Alumna PwC przy rejestracji do Programu.
- Alumn PwC w dowolnym momencie może zrezygnować z członkostwa w Programie poprzez wysłanie oświadczenia o rezygnacji z uczestnictwa w Programie w formie wiadomości e-maila na adres pl_alumni@pwc.com. Rezygnacja z uczestnictwa w Programie następuje ze skutkiem natychmiastowym i jest jednoznaczna z wypowiedzeniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, o której mowa w pkt VI Regulaminu, jak również uniemożliwia dalsze korzystanie z Programu oraz ofert towarzyszących wskazanych w pkt III ust. 2 pkt 4-5 Regulaminu od dnia złożenia oświadczenia o rezygnacji z Programu.
V. Rejestracja do Programu
- Osoba zainteresowana przystąpieniem do Programu zobowiązana jest wypełnić formularz zgłoszeniowy do Programu dostępny na stronie https://www.pwc.pl/pl/forms/rfp/alumni-form.html, a następnie pomyślnie przejść weryfikację w formie sprawdzenia przez Organizatora, czy dana osoba spełnia kryteria, o których mowa w pkt IV Regulaminu. Alumnem PwC staje się osoba, która po dokonaniu rejestracji pomyślnie przejdzie opisany powyżej proces weryfikacji.
- Informacja o wynikach weryfikacji, o której mowa w ust. 1 powyżej jest przekazywana osobie zainteresowanej przystąpieniem do Programu w formie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) wskazany przez nią w formularzu zgłoszeniowym do Programu.
- Osoba zainteresowana przystąpieniem do Programu zobowiązana jest podać wyłącznie prawdziwe dane. Osobą odpowiedzialną za prawdziwość danych podanych przy rejestracji do Programu jest wyłącznie osoba zainteresowana przystąpieniem do Programu.
- Podanie danych niezgodnych z prawdą uprawnia Organizatora do niezakwalifikowania osoby zainteresowanej przystąpieniem do Programu, zaś w przypadku, w którym doszło do pozytywnej weryfikacji przez dział HR – do wykluczenia Alumna PwC z Programu.
- Wypełnienie formularza zgłoszeniowego do Programu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
- otrzymywanie na podany w formularzu zgłoszeniowym adres poczty elektronicznej (adres e-mail) informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w tym Newslettera, na podany w formularzu zgłoszeniowym adres poczty elektronicznej (adres e-mail),
- zaakceptowanie Regulaminu.
VI. Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Z momentem wysłania formularza zgłoszeniowego do Programu i uzyskania pozytywnej weryfikacji przez Organizatora, o której mowa w pkt IV ust. 1 Regulaminu, dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną polegającej na otrzymywaniu Newslettera na zasadach objętych Regulaminem. Rozpoczęcie świadczenia usługi Newsletter nastąpi po zawarciu ww. umowy.
- Podanie adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) w formularzu zgłoszeniowym do Programu powoduje dodanie adresu poczty elektronicznej Alumna PwC (adresu e-mail) do listy e-mailingowej. Adres poczty elektronicznej Alumna PwC (adres e-mail) będzie wykorzystywany w celu wysyłania Alumnowi PwC Newsletterów. Podanie w formularzu zgłoszeniowym do Programu adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) Alumna PwC jest niezbędne do świadczenia usługi Newsletter.
- Korzystanie z usługi Newsletter jest uzależnione od posiadania przez Alumna PwC komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet oraz od posiadania przez Alumna PwC aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
- Usługa Newsletter jest bezpłatna, z tym zastrzeżeniem, że Alumn PwC jest zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia na rzecz podmiotów świadczących usługi telekomunikacyjne w zakresie dostępu do Internetu i transmisji danych (operatorzy telekomunikacyjni) z tytułu korzystania z dostępu do Internetu lub/i transmisji danych, zgodnie z cennikami i regulaminami świadczenia tych usług obowiązującymi u tych podmiotów, przy czym wynagrodzenie to nie jest pobierane przez Organizatora ani firmy PwC i nie stanowi wynagrodzenia za korzystanie przez Alumna PwC z Newslettera.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na otrzymywaniu Newslettera zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- Wszelkie reklamacje dotyczące usługi Newsletter powinny być przesyłane pocztą elektroniczną na adres e-mail pl_alumni@pwc.com oraz zawierać imię i nazwisko Alumna PwC, dokładny opis okoliczności stanowiących podstawę reklamacji oraz oczekiwany przez Alumna PwC wynik reklamacji. Złożone reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. Alumn PwC, którzy złożył reklamację zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie po jej rozpatrzeniu drogą mailową na adres podany podczas rejestracji w Programie.
VII. Przetwarzanie danych osobowych uczestników Programu
- Wypełniając formularz zgłoszeniowy do Programu, Alumn PwC wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora lub firmy PwCw celu uczestnictwa w Programie.
- Zgodę wymienioną w pkt 1 można wycofać poprzez skorzystanie z formularza dostępnego tutaj
- Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z członkostwa w Programie.
- W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących przetwarzania przez Organizatora lub firmy PwC danych osobowych, prosimy o kontakt pod adresem: PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, Polska. Adres e-mail: pl_privacy@pwc.com. Tel.: +48 22 746 40 00.
- Administratorem danych osobowych Alumnów PwC jest Organizator. Dane osobowe przetwarzane będą w celu uczestnictwa w Programie tj. organizowania wydarzeń w ramach Programu, dostarczania Newslettera i innych publikacji związanych z Programem, a także przedstawiania informacji o Organizatorze i firmach PwC i zakresie usług świadczonych przez Organizatora oraz w celach statystycznych.
- Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna jest w Polityce Prywatności.
VIII. Postanowienia końcowe
- Regulamin dostępny jest nieodpłatnie pod adresem pwc.pl/alumni w formie, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Alumn PwC. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści umowy dotyczącej usługi Newsletter następuje przez przesłanie Alumnowi PwC na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany w formularzu zgłoszeniowym treści zawartej umowy.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu oraz rezygnacji z udostępniania i świadczenia usługi Newslettera w każdym czasie, w szczególności z ważnych przyczyn technicznych lub/i organizacyjnych, w tym ze skutkiem na dzień złożenia oświadczenia określonego w zdaniu następnym. Organizator poinformuje Alumnów PwC o zakończeniu Programu oraz o rezygnacji z udostępniania i świadczenia usługi Newslettera poprzez zamieszczenie stosownego oświadczenia Organizatora na stronie internetowej pwc.pl/alumni.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie i są wiążące dla Alumnów PwC z chwilą ich opublikowania (w szczególności poprzez opublikowanie treści regulaminu zawierającego zmiany) na stronie internetowej określonej w ust. 1 powyżej, o ile nie zastrzeżono inaczej.
- Dalsze uczestnictwo przez Alumna PwC w Programie po dokonaniu zmian Regulaminu jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Alumna PwC, że zapoznał się on ze zmianami postanowień Regulaminu oraz złożeniem przez Alumna PwC oświadczenia o akceptacji wszystkich zmian Regulaminu.
- Alumn PwC zobowiązany jest do bieżącego zapoznawania się ze zmianami Regulaminu.