Zobowiązania PwC
Wykorzystania naszej sieci kontaktów do skalowania odpowiedzialnych zachowań biznesowych
Chcemy wykorzystywać nasze umiejętności oraz relacje by być katalizatorem pozytywnych zmian w obszarze odpowiedzialnego biznesu.
Budowania kultury poszanowania różnic
Będziemy szkolić naszych liderów, aby rozpoznawali i przeciwdziałali jakimkolwiek uprzedzeniom. Będziemy podnosić świadomość naszych pracowników w zakresie znaczenia różnorodności.
Zwiększenia pozytywnego wpływu społecznego
Będziemy zapewniać możliwości naszym pracownikom udział w wolontariacie pracowniczym, gdzie będą mogli wykorzystać swoje umiejętności i działać na rzecz społeczeństwa.
Zarządzania naszym wpływem na środowisko
Będziemy wdrażać naszą politykę środowiskową w celu minimalizowania negatywnego wpływu na środowisko
Zwiększenia przejrzystości oraz znaczenia naszych raportów
Zwiększymy efektywność i dokładność raportowania naszych kluczowych wskaźników wydajności (KPI) związanych z odpowiedzialnością biznesową oraz ustalimy cele do tych wskaźników.
Struktura zarządzania
Podejmowanie strategicznych decyzji, zatwierdzanie kierunków działań i zapewnienie promocji tych zagadnień leży w gestii Zarządu firmy.
Operacyjne działania są wdrażane przez Lidera i Zespół ds. Odpowiedzialnego Biznesu oraz Fundację PwC. Są to przede wszystkim: opracowywanie i zarządzanie projektami, reprezentowanie firmę na zewnątrz poprzez dzielenie się dobrymi praktykami, uczestnictwo w grupach roboczych, opracowywanie publikacji, edukację.
Zespół Odpowiedzialnego Biznesu ściśle współpracuje z liderami zespołów ds. Zasobów Ludzkich, Marketingu i Komunikacji, Działem Zakupów, Partnerami i Dyrektorami PwC odpowiedzialnymi za takie kwestie jak Etyka, Ryzyko i Zgodność z regulacjami, Różnorodność.
Menedżerka ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, PwC Polska
Tel.: +48 519 506 294