Chemia, nafta i gaz

Od niepewności do możliwości

Firmy z branż chemii oraz nafty i gazu powinny zabdać o budowanie kompetencji wyróżniających na rynku, znaleźć w strategii miejsce na inwestycje oraz wprowadzać nowe technologie.

Jak zbudować przewagę konkurencyjną w sektorach chemii oraz nafty i gazu?

Zamiast ulegać trendom i podejmować impulsywne działania, warto poświęcić czas na dokładną analizę i przemyślane decyzje, w których obszarach Twoja firma może być konkurencyjna. Warto pomyśleć o dofinansowywaniu kanałów generujących przychody, a także wyróżniających firmę na rynku.

Na pewno w strategii firmy musi się znaleźć miejsce na inwestycje oraz stopniowe wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych.

{{filterContent.facetedTitle}}

{{contentList.dataService.numberHits}} {{contentList.dataService.numberHits == 1 ? 'result' : 'results'}}
{{contentList.loadingText}}

Skontaktuj się z nami

Wojciech  Słowiński

Wojciech Słowiński

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 420

Mariusz  Dziurdzia

Mariusz Dziurdzia

Partner zarządzający, Lider Clients & Markets, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 117

Obserwuj nas